Muğla’nın en önemli tatil yerlerinden Fethiye ile ilgili en güzel resimleri derlemeye çalıştık. Fethiye ege bölgesinde ölüdeniz, kelebek vadisi ve bir çok likya eserlerini içerisinde barındıran tarih ve doganın birlikte dans ettiği bir yerdir. Yüzlerce önemli turizm yatırımıda bulunan Fethiye kendi başına bir turizm markasıdır. Fethiye’de tatil yapmak emin olun sizler için çok zevkli olacaktır. Sitemizi ilk açtığımız zamanlarda Fethiye hakkında detaylı bilgiler verememiştik. 2010 yazı ile bu eksiklerimizi gidermek için Fethiye bilgileri eklemeye başladık. Bu bilgilere en güzel Fethiye resimleri ekleyerek devam ediyoruz.

Tahir Dinç
2006 yılında bu yana tatilcilere gerekli bilgileri aktarmak için açmış olduğumuz Tatilpanosu.net 'de yazarlık yapıyorum. Türkiye'nin en çok okunan "Gezi Rehberi" olmaktan dolayıda mutluyuz. Daha çok sizlere yararlı içerik ekleme gayretimiz devam ediyor.

Kimler Neler Demiş?

Hottest comment thread
3 Comment authors
halukcanselma ökerOrkun Recent comment authors

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Subscribe
En Yeniler Eskiler Beğenilenler
Bildir
Orkun
Ziyaretçi

Merhaba arkadaşlar,

eylül ayında fethiyede tatil yapmayı düşünüyorum. benimle tatil yapmak isteyen bayan arkadaş arıyorum. ilgilenen arkadaşlar bana orkun.1983@hotmail.com adresi ile ulaşabilirler

selma öker
Ziyaretçi

25 haziranda tatil budur araciligiyla clup sea time alanya otelinde 14gunluk konaklamak icin 18yabanci arkadasimla turkiyeye geldim.bulundugum ulkeden ödemeyi sözlesmeyi hepsini internet araciligla iki hafta öncesinden yapmistim ve hersey okeylenmisti.gece saat 03 civarinda clup sea time oteline giris yaptik 7 odamiz standar oda olacakti lakin bize bir gecelik aile odalari bulunup yerlestirildik ertesi sabah duzeltilecekti odalar kuf kokusu kapanmayan percere kapilar,banyo tuvalet berbat bir halde o geceyi uyumudan gecirdik cunki cocuklarimizin cogu astim hastasi idi bunuda özellikle tatilbudur.com daki yetkiliye belirtmistim. ertesi sabah birswuru telefon konusmasi ve tartismalar sonucu bize ancak bes oda verebileceklerini diger iki odayi baska bir otele… Read more »

halukcan

bu yaz eşimle Tatilimi Fethiyede geçirdim..
Emekli Öğretmen Necdet Beyin İşlettiği Çiğdem Pansiyonda kalarak Fethiye’nin doğal güzelliklerini ,tarihi zenginliklerini ve temiz plajlarını görme şansımız oldu.
Gezmeyi sevenler için Fethiye bir cennet.Gezmekle Bitiremezsiniz.5 günlük tatilimizde
Katrancı, Ölüdeniz, Kayaköy, Tlos,Yakapark ve Saklıkent’i gezdik. Akşamları da bazen Fethiye’ye ve Çalış ‘a gittik.
Çiğdem Pansiyon öğretmenlerin çoğunlukta olduğu bir yer. Ortam güzel ve samimi.
Çalışanları saygılı.Bahçesi ağaç ve çiçeklerle dolu.Havuzu büyük ve temiz. Yemekleri iyi.
Fethiye’de tatil yapmayı düşünenleri mutlaka SAKLIKENT’İ görmelerini tavsiye ederim.