Muğla’nın en önemli tatil yerlerinden Fethiye ile ilgili en güzel resimleri derlemeye çalıştık. Fethiye ege bölgesinde ölüdeniz, kelebek vadisi ve bir çok likya eserlerini içerisinde barındıran tarih ve doganın birlikte dans ettiği bir yerdir. Yüzlerce önemli turizm yatırımıda bulunan Fethiye kendi başına bir turizm markasıdır. Fethiye’de tatil yapmak emin olun sizler için çok zevkli olacaktır. Sitemizi ilk açtığımız zamanlarda Fethiye hakkında detaylı bilgiler verememiştik. 2010 yazı ile bu eksiklerimizi gidermek için Fethiye bilgileri eklemeye başladık. Bu bilgilere en güzel Fethiye resimleri ekleyerek devam ediyoruz.

Tahir Dinç
2006 yılında bu yana tatilcilere gerekli bilgileri aktarmak için açmış olduğumuz Tatilpanosu.net 'de yazarlık yapıyorum. Türkiye'nin en çok okunan "Gezi Rehberi" olmaktan dolayıda mutluyuz. Sizlere faydalı tatil içerikleri eklemek için çalışmalarımıza devam ediyoruz.

3 YORUMLAR

1. 25 haziranda tatil budur araciligiyla clup sea time alanya otelinde 14gunluk konaklamak icin 18yabanci arkadasimla turkiyeye geldim.bulundugum ulkeden ödemeyi sözlesmeyi hepsini internet araciligla iki hafta öncesinden yapmistim ve hersey okeylenmisti.gece saat 03 civarinda clup sea time oteline giris yaptik 7 odamiz standar oda olacakti lakin bize bir gecelik aile odalari bulunup yerlestirildik ertesi sabah duzeltilecekti odalar kuf kokusu kapanmayan percere kapilar,banyo tuvalet berbat bir halde o geceyi uyumudan gecirdik cunki cocuklarimizin cogu astim hastasi idi bunuda özellikle tatilbudur.com daki yetkiliye belirtmistim.
    ertesi sabah birswuru telefon konusmasi ve tartismalar sonucu bize ancak bes oda verebileceklerini diger iki odayi baska bir otele yönlendirebileceklerini söylediler lakin aradaki farki biz ödeyecektik bizden kaynaklanan bir sorun olmdigi halde böyle bir talebi zorlada olsa kabul etmek zorunda kaldik.aslinda 18 kisi hepimiz toplam 3 aileydik turkcede ingilizcede bilmiyorlardi bölunmeyi bir turlu gerceklestiremedik hemde gece kaldigimiz odalarda klacaktik daha sonraki tekliflerinde ise 10.000tl karsiliginda bizi sidedeki bir otele göturebileceklerini söylediler zaten 16.000tl ödemistik uzerine 10.000daha paramizin olamdigini söyleyince hem tur acentasi hemde otel cikisimizi verdi 19 kisi biri engelli 6 cocuk resmen sokaga atildik,tam bir truzim ayibi…ve 7 odalik konaklama ucreti kesilerekten.tatilbudur.com buyuk isletme ahlaki olan bir acenta gibi gözuksede tam bir rezalet otel deseniz internetteki resimler mutlaka sagdan soldan derlenmis otelle ilgisi olmayan resimler.tercih yaparken tatilcilerin clupsea time alanya otelini vede özellikle tatil budur dan alacaklari tatilin bizimki gibi olmamasi icin bu siteyi tercih etmemelerini öneriyorum.en kötusu truzim ulkemizde neden gelismiyor sorusunada galiba bu tur hizmet anlayisinin neden oldugunu bildirmek istiyorum .umarim yayinlarsiniz…

2. bu yaz eşimle Tatilimi Fethiyede geçirdim..
    Emekli Öğretmen Necdet Beyin İşlettiği Çiğdem Pansiyonda kalarak Fethiye’nin doğal güzelliklerini ,tarihi zenginliklerini ve temiz plajlarını görme şansımız oldu.
    Gezmeyi sevenler için Fethiye bir cennet.Gezmekle Bitiremezsiniz.5 günlük tatilimizde
    Katrancı, Ölüdeniz, Kayaköy, Tlos,Yakapark ve Saklıkent’i gezdik. Akşamları da bazen Fethiye’ye ve Çalış ‘a gittik.
    Çiğdem Pansiyon öğretmenlerin çoğunlukta olduğu bir yer. Ortam güzel ve samimi.
    Çalışanları saygılı.Bahçesi ağaç ve çiçeklerle dolu.Havuzu büyük ve temiz. Yemekleri iyi.
    Fethiye’de tatil yapmayı düşünenleri mutlaka SAKLIKENT’İ görmelerini tavsiye ederim.